چند راهکار ساده و کاربردی طراحی پس زمینه برای بنر

چند راهکار ساده و کاربردی طراحی پس زمینه برای بنر

طراحی پس زمینه برای بنر به راهبرد نیاز دارد. در کنار مهارت در کاربرد نرم افزار نیاز به راهبرد یک ضرورت است. برای این کار باید جامعه هدف را شناخت.

پیشگفتار

طراحی پس زمینه برای بنر درست مانند پس زمینه یک تابلوی رنگ و روغن یک ضرورت گرافیکی است. به ویژه اگر این بنر در رسانه ای مانند اینستاگرام به نمایش درآید. در صورتی که شما یک اینفلوئنسر باشید این ضرورت، جدی تر است. اگر فضای دیجیتال پیج اینستاگرامی شما را یک نمایشگاه نقاشی فرض کنیم که همه جای آن تابلو چیده باشید، قطعا بازدید کننده در نگاه اول سرگشته می شود. شما به یک تابلوی اصلی نیاز دارید که همه ویژگی های شما را به عنوان هنرمند بازگو کند. آن تابلوی یگانه و معرف، همان بنر تبلیغاتی شما است. پس زمینه نیز همان داده های مهمی هستند که در شکل گیری داوری بازدید کننده اثری جهت دهنده دارند. پس از این آگاهی است که بازدید کننده با توجه به شناختی که از شما پیدا کرده به سراغ بقیه تابلوها می رود.

مقدمه

 

 

روانشناسی جذابیت: راهی که طراحی پس زمینه برای بنر را تاثیر گذار می کند!

 طراحی پس زمینه برای بنر بسته به اینکه تازه کار یا حرفه ای باشید، متفاوت است. البته امروزه با توسعه نرم افزارهای آنلاین، طراحی بنر شکل ساده تری به خود گرفته است. بیایید فرض کنیم که شما یک اینفلوئنسر هستید و می خواهید که بازدید کنندگان، پیج شما را فالو کنند. برای این کار به چه چیزی نیاز دارید؟ قطعا به یک بنر جذاب. بنر شما باید پس زمینه ای گیرا و محتوایی جذاب داشته باشد تا بازدید کننده را میخکوب کند. مطمئنا وقتی طراحی بنر با مهارت و با تکیه بر روانشناسی جذابیت صورت گرفته باشد، بازدید کنندگان را به فالو کردن پیج کسب و کار شما ترغیب می کند. بسته اطلاعاتی محصولات و خدمات پیج شما زمانی گشوده می شود که بازدید کننده از دروازه بنر تبلیغاتی بگذرد. پس زمینه در تشویق بازدید کننده به گذر از دروازه تاثیری انکار ناپذیر دارد.

ساخت بنر ثابت و متحرك تبليغاتي را در پنج گام بیاموزید!

زمینه ای جذاب برای بنر

راهبرد تبلیغاتی، جاده ای که از طراحی پس زمینه برای بنر می گذرد!

برای طراحی پس زمینه برای بنر به چه راهکارهایی نیاز داریم؟ آیا صرف آشنایی با نرم افزارها و سایت های آنلاین طراحی بنر کافی است؟ مسلما خیر! برای ساخت یک بنر حرفه ای نیاز نیست که حتما حرفه ای باشید. شما باید مانند یک حرفه ای فکر کنید. پیش خود فکر کنید که حرفه ای ها در هنگام طراحی یک بنر به چه طریقی عمل می کنند؟ یک حرفه ای نخست به یک راهبرد بازاریابی می اندیشد. در این راهبرد یا استراتژی، باید چند هدف را مشخص کنید.

 

چند پرسش اساسی در طراحی پس زمینه برای بنر

پیش از طراحی پس زمینه برای بنر مشخص کنید که جامعه هدف شما چیست؟ به عبارتی ساده تر مخاطبانی که می خواهید کالا یا خدمات را به آن ها بفروشید چه کسانی هستند؟ این کار را با فرستادن چه پیامی می خواهید به انجام برسانید؟ ارزش های اصلی خود را نیز در این پیام باید بگنجانید. ارزش های شما کدامند؟ در واقع در این راهبرد باید مشخص کنید که می خواهید مخاطبانتان چگونه فکر کنند؟ اگر خدمات شما در زمینه لوازم آرایشی است باید یک نوع رفتار مشخص را به عنوان ارزش یا هنجار برجسته کنید. می بینید که راهبرد از مهارت در کار با نرم افزار اساسی تر است.

 

انتخاب تصاویر در طراحی پس زمینه برای بنر

در این مرحله از طراحی پس زمینه برای بنر ، به خود پس زمینه می رسیم. تصویر ها و پس زمینه هایی که می خواهید بک گراند بنر شما باشند را باید با توجه به راهبرد تان انتخاب کنید. تصویر نوعی دعوت به یک کار است. این کار لزوما یک کار فیزیکی نیست. یک کنش عاطفی، یک داوری، یک تغییر نگرش یا شکل گیری آن، تحسین یا رویگردانی همه و همه زیر شاخه ای از کار هستند. پس تصویر، یک پیام نیرومند است که می تواند دروازه پیج شما را چهار طاق باز کرده یا بسته نگه دارد. شما باید با توجه به جامعه آنلاینی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، تصاویر پس زمینه برای بنر را برگزینید.

 

ارزش برند را دست کم نگیرید!

برند شما در طراحی پس زمینه برای بنر جایگاهی اساسی دارد. هدف از طراحی بنر نیز برجسته کردن برند است. بنابراین باید پس زمینه ای برگزینید که با هویت برند شما همخوان باشد. پس زمینه نباید به حدی اغراق شده باشد که برند در میان آن گم شود. اگر می خواهید یک جامعه آنلاین تشکیل دهید باید نخست هویت برند خود را به خوبی توضیح دهید. به همین دلیل هم باید ارزش ها، باورها، نام کشور و خدمات خود را به موثرترین و کوتاه ترین شکل ممکن بیان کنید.

در طراحی پس زمینه برای بنر باید ارزش برند خود را یک تا حداکثر سه جمله بازگو کنید. می خواهید برند شما چه ارزش هایی را نمایندگی کند؟ بهتر است که این ارزش ها به صورت شعار با توصیه باشند. این کار میزان باور پذیری آنها را بیشتر می کند. وقتی این شعارها بر پس زمینه ای مناسب بیان شوند، میزان باور پذیری شان چند برابر می شود. تصویر و نوشته باید همدیگر را تقویت کنند.

چگونه بنر تبلیغاتی متحرک بسازیم

برنامه های طراحی پس زمینه بنر

برنامه های طراحی پس زمینه برای بنر

برای طراحی پس زمینه برای بنر می توانید از برنامه های آنلاین بنر ساز کمک بگیرید. این پلتفرم ها به شما امکان می دهند که پس زمینه های جذابی برای بنرهای خود طراحی کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. با هم نگاهی به این برنامه ها می اندازیم. البته چند سایت طراحی بنر آنلاین نیز وجود دارند که با کمی جستجو در اینترنت می توانید آنها را پیدا کنید. نیازی به گفتن نیست که فتوشاپ یکی از نیرومند ترین برنامه های طراحی بنر است که در مقاله ای مستقل به آموزش طراحی بنر با فتوشاپ خواهیم پرداخت.

نخستین برنامه برای طراحی پس زمینه برای بنر ، بنرساز آنلاین Adobe Spark است. این برنامه به غیر از ساخت بنر به شما امکان ساخت ویدیوهای متحرک را هم می دهد. فیلترهای متعددی را در این برنامه جذاب خواهید یافت و علاوه بر آن می توانید فیلم و تصویر را هم به کار خود ضمیمه کنید. پس زمینه های آماده این برنامه، کار شما را آسان می کنند. این برنامه را می توان یک بنر ساز حرفه ای دانست.

 

برنامه ای که طراحی پس زمینه برای بنر را آسان می کند!

دومین برنامه در فهرست برنامه های ما Canva  است. این برنامه برای طراحی پس زمینه برای بنر یک برنامه کاربردی و آسان است و نیاز به مهارت های آنچنانی ندارد. جالب ترین بخش برنامه رابط کاربری آن است. همه بخش های آن تصویری است و با دیدن آیکون ها به سرعت می توانید به کارکرد آن ها پی ببرید. این برنامه دارای پس زمینه آماده برای طراحی بنر است.

 

برنامه ای سبک و ساده

برنامه سبک و سادۀ طراحی پس زمینه برای بنر

یکی دیگر از برنامه ها در طراحی پس زمینه برای بنر، Poster Maker by Photo Cool Apps است که به طور خلاصه Poster Maker نامیده می شود. این اپلیکیشن اندرویدی برنامه ای سبک و ساده است و در نوع خود از بهترین ها به شمار می رود. پس زمینه ها و تصاویر متنوع این برنامه، به شما قدرت مانور گسترده ای برای طراحی بک گراند بنر می بخشند. افزودن متن و استیکر از امکانات دیگر این برنامه است.

 

سخن پایانی و یک مژده شادی بخش!

قطعا خیلی از دوستانی که مقاله طراحی پس زمینه برای بنر را دنبال کرده اند، طراح و گرافیست می باشند یا دست کم می خواهند باشند. به این دسته از دوستان که یادگیری طراحی پس زمینه بنر تبلیغاتی را دنبال می کنند باید یک مژده بدهیم. این دوستان شانس استخدام به عنوان طراح بنر تبلیغاتی را دارند. برای رسمیت بخشی به این کار باید به قسمت استخدام غیر حضوری وب سایت رفته و فرم استخدام را پر نمایند. وب سایت اتک همه این دوستان را با عنوان طراح بنر تبلیغاتی به معتبرترین شرکت های این حوزه معرفی خواهد نمود. این فرصت شامل استخدام غیرحضوری طراح بنر هم می شود. این افراد می توانند با طراحی بنر غیرحضوری درآمد زایی کنند.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *