محتوای شرکت سئو پردازان

کارشناس سئو کیست ؟

کارشناس سئو

کیست و چه مهارت‌هایی بایستی داشته باشد؟ این سوالی است که ذهن خیلی از افرادی که به تازگی وارد کسب و کارهای اینترنتی شده‌اند را به خودش مشغول کرده است. به صورت کلی این کارشناس شخصی است که به دانش روز سئو آشنایی و آگاهی کامل داشته و این توانایی را دارد که رتبه یک وب سایت را با توجه به کلمات کلیدی در نتایج جستجو بهبود ببخشد.

کارشناس سئو

کارشناس سئو کیست؟

همان طوری هم که در بالا اشاره کردیم به شخصی

کارشناس سئو

گفته می شود که توانایی این مورد را دارد که با دانش فنی خود در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، رتبه وب سایت ها را در نتایج جستجو بهبود ببخشد. در حقیقت این افراد به خوبی به این موضوع واقف هستند که چطور می توان با پیاده سازی برخی ترفندها و تکنیک ها و همچنین بهینه سازی وب سایت ها، ترافیک و بازدید کننده های زیادی را به سمت وب سایت هدایت کرد.

مهارت هایی که یک کارشناس سئو بایستی داشته باشد

کارشناس سئو

از یک سری وظایف و مسئولیت های متفاوت و متنوعی برای بهینه سازی سایت برخوردار است. این افراد متخصص بایستی به یک سری مهارت ها که در رأس آن مهارت‌های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است آگاهی کامل داشته باشند.

در ادامه مقاله سعی داریم به مهم ترین و اساسی ترین این مهارت ها اشاره ای کوتاه داشته باشیم:

مهارت اول: آشنایی با زبان نشانه گذاری HTML و CSS 

وظایف کارشناس سئو

هیچ لزومی نیست که یک

کارشناس سئو

در زمینه برنامه نویسی سایت مهارت و تخصص لازم را داشته باشد. اما الزامی است که در زمینه برنامه نویسی با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML و  CSSآشنایی کاملی داشته باشد. این آشنایی به زبان نشانه گذاری به آنها کمک می کند تا در صورت بروز هرگونه خطایی آنها را شناسایی و رفع نمایند.

مهارت دوم: تسلط به تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی

یکی از مهم ترین مهارت هایی که

کارشناس سئو

بایستی نسبت به آن آگاهی کاملی داشته باشد، بحث تحقیق، تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی است. در حقیقت این افراد بایستی به راحتی بتوانند با استفاده از ابزارهای متفاوت در زمینه تحقیق کلمات کلیدی، بهترین عبارت که تأثیر زیادی در رشد و بهبود بازدید وب سایت را دارد، انتخاب نمایند. البته در این بین تحلیل اثربخشی عبارت کلیدی از انتخاب آن مهم تر است.

مهارت سوم: آشنایی کارشناس سئو نسبت به بازاریابی محتوا

از جمله موثرترین و کارآمدترین بازاریابی ها در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی محتوا است. در این نوع بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی سعی می کنند با تولید و انتشار محتواهای ناب، ارزشمند، مفید و دست اول گروهی مشخص یا گروهی خاص را به سمت وب سایت خود هدایت کنند.

با توجه به این نوع بازاریابی می توان اینگونه بیان کرد که تولید محتوا بخش بسیار بزرگی از سئو را تشکیل می دهد.

کارشناس سئو

بایستی به صورت کامل نسبت به بازاریابی محتوا دانش بسیار بالایی داشته باشد تا به این وسیله بتواند وب سایت را در نتایج جستجوی گوگل یک سر و گردن از رقبا بالاتر نگه دارد.

مهارت چهارم: کارشناس سئو بایستی توانایی طراحی استراتژی لینک سازی را داشته باشد

کارشناس سئو کیست؟

لینک سازی یا به اصطلاح دریافت بک لینک یکی از عوامل بسیار مهم در بحث سئو و بهینه سازی سایت می باشد. وب سایت گوگل و همچنین دیگر موتورهای جستجو زمانی برای وب سایت شما ارزش و اهمیت قائل خواهند شد که بتوانید از وب سایت های معتبر دیگر، لینک هایی بسیار مفید و با کیفیت دریافت نمایید.

این لینک سازی در وهله اول باید به صورت کاملاً طبیعی انجام شود تا به ربات های خزنده گوگل نشان دهیم که این وب سایت چقدر ارزشمند است که دیگر وب سایت ها به آنها لینک دهی می کنند. متخصص و

کارشناس سئو

باید توانایی ایجاد و تدوین یک استراتژی ساخت بک لینک را در دیگر وب سایت های معتبر داشته باشد. این استراتژی می تواند شامل لینک سازی داخلی و خارجی باشد.

مهارت پنجم: توانایی انجام سئو داخلی و سئو خارجی

از جمله مجموعه اقداماتی که در سئو داخلی انجام می شود و بر عهده

کارشناس سئو

هم می باشد شامل طراحی مناسب سایت، تولید محتوا، بهبود UX سایت و لینک دهی داخلی است که به نوعی تمامی آنها در داخل وب سایت انجام می شود تا وب سایت برای رتبه گرفتن در نتایج جستجو کاملاً بهینه باشد. هرچه این عواملی که از آنها نام بردیم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید بدون شک تأثیر زیادی در بهبود رتبه سایت خواهد داشت.

از دیگر اقداماتی که بر عهده متخصص سئو است، سئو خارجی سایت است. همان طوری که از نام این سئو هم می توان متوجه شد این سئو بیشتر در حوزه ساخت بک لینک، شبکه های اجتماعی، راه اندازی کمپین تبلیغاتی، استفاده درست از تصاویر، ویدئوها و غیره فعالیت می کند و قادر است رتبه سایت را در نتایج جستجو دستخوش تغییرات بزرگی کند. اما کوچک ترین اشتباه هم می تواند موجب جریمه شدن از طرف گوگل شود. پس اگر به عنوان

کارشناس سئو

فعالیت می کنید حتماً در این سئو خیلی دقت کنید.