ارسال پست به دیگران در اینستاگرام با چند اکانت متفاوت با استفاده از Instagram Collabs

ارسال پست به دیگران در اینستاگرام با چند اکانت متفاوت با استفاده از Instagram Collabs

ارسال پست به دیگران در چند اکانت اینستاگرام با استفاده از Instagram Collabs امکان پذیر است. برای اینکه چگونگی انجام این کار را بیاموزید، این مطلب را دنبال کنید.

پیشگفتار


اینستاگرام همواره در حال افزودن ابزارها و عملکردهای جدید به پلتفرم خود است. آخرین نسخه، تم  Instagram Collabs  است که امکان انتشار یک پست در دو اکانت را فراهم کرده است. در واقع بدون نیاز به اینکه یک محتوا را چندین بار در اکانت های مختلف بارگذاری کنیم، به طور خودکار در نمایه هر دو اکانت منتشر می شود، در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این ابزار او روش های شیر اینستاگرام خواهیم داد.

مقدمه

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • اینستاگرام Collabs چیست؟

  • بررسی مزایای اینستاگرام Collabs
  • صرفه جویی در زمان

  • لایک، کامنت و تعداد بازدید یکسان برای هر دو اکانت

  • روش استفاده از قابلیت کولب در اینستاگرام

  • چند نکته مهم دیگر در رابطه با کولب

  • کلام پایانی

اینستاگرام Collabs چیست؟

همانطور که اشاره شد، چندی پیش اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام Instagram Collabs معرفی کرد. این شروع ممکن است برای برخی جذاب نباشد، اما برای برخی دیگر می تواند جالب و حتی حیاتی باشد. همانطور که توسط خود پلتفرم توضیح داده شده است، این ابزار در حقیقت به کسانی که در تولید یک محتوا نقش مشترکی دارند حق چاپ می دهد. به عبارت دیگر، وقتی دو تولید کننده محتوا با هم در تولید یک محتوای مشترک همکاری می کنند، امکان پست آن محتوا برای هر دو فراهم می شود. 

مزایای کولب اینستاگرام

بررسی مزایای اینستاگرام Collabs

Instagram Collabs  برای افرادی که در این پلتفرم مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند مزایای زیادی دارد که باعث می شود به عنوان یک ابزار ارزشمند برای آنها محسوب شود. در ادامه بیشتر در مورد مزایای کولب شرح خواهیم داد.

  • صرفه جویی در زمان

اولین مزیت Instagram Collabs این است که در زمان انتشار محتوا در این پلتفرم صرفه جویی می کند. زیرا کافی است یکی از تولید کنندگان محتوا این کار را انجام دهد و دیگری را تگ کند. بنابراین فقط کافی است عکس یا ویدیو را یک بار و از یک حساب آپلود کنید. پس از انجام این کار، محتوا در هر دو پیج نمایش داده می شود. البته فردی که آن را تگ می کنید باید این درخواست را بپذیرد تا روند کار به این ترتیب صورت گیرد.بنابراین، اگرچه ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، اما در زمان بارگذاری محتوا، پر کردن متن، برچسب ها و غیره، که با استفاده از این ابزار انجام می گیرد صرفه جویی خواهد شد.

  • لایک، کامنت و تعداد بازدید یکسان برای هر دو اکانت با کولب

دومین مزیت این ابزار، یک ویژگی بسیار مهم است. با این ابزار لایک ها،کامنت ها و حتی تعداد بازدیدها برای هر دو کاربر اینستاگرام یکسان خواهد بود. بنابراین، همانطور که می توان تصور کرد، اگر با افرادی که تعامل زیادی در اینستاگرام دارند همکاری کنید، این موضوع می تواند راه بسیار خوبی برای رشد پیج اینستاگرام شما باشد.

روش استفاده از قابلیت کولب در اینستاگرام

در استفاده از این قابلیت اینستاگرام، اولین کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را همانطور که معمولاً انجام می دهید، با همان ابزارهای ضبط، ویرایش و غیره باز کنید. هنگامی که آن را دریافت کردید، برنامه اینستاگرام را باز کنید یا از وب به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید تا بتوانید محتوایی را که می خواهید پست کنید در فید اصلی آپلود کنید. هنگامی که محتوا آپلود شد، روی صفحه نمایش برای برچسب زدن افراد، می بینید که یک گزینه جدید در مکان مشخص شده ظاهر می شود: «دعوت از کاربر به عنوان همکار»
روی آن تب کلیک کنید و نام کاربری فرد مورد نظر را وارد کنید. به این نکته توجه داشته باشید که فقط یک فرد را می توانید اضافه کنید. در صورتی که به قصد اضافه کردن شخص ثالث آن را ویرایش کنید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد.
پس از تگ شدن، فرد مورد نظر اعلانی را دریافت می‌کند که به او می‌گوید آیا می‌خواهد موافقت کند یا خیر. اگر  فرد آن را بپذیرد، محتوا در بخش فید یا حلقه منتشر می شود. در صورتی که این درخواست را رد کنید، محتوا فقط در حساب شخصی که آن را آپلود کرده پست می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت پذیرفتن، امکان حذف این پست وجود ندارد.
همانطور که می بینید، این فرآیند جدید که به شما امکان می دهد از ابزار Instagram Collabs استفاده کنید بسیار آسان است. به احتمال زیاد به زودی شاهد پیاده سازی این قابلیت در سایر سرویس ها خواهیم بود. این عملکرد جدید بسیار جالب است، در نتیجه به نظر می رسد که باید شاهد استقبال بی نظیر کاربران اینستاگرام از این ابزار باشیم.

کولب در اینستاگرام

چند نکته مهم دیگر در رابطه با کولب

موضوع امکان ارسال مستقیم عکس و فیلم از مرورگر به اینستاگرام بسیار مورد انتظار بود. قبل از اینکه امکان ارسال از وب وجود داشته باشد، تنها می‌توانستیم تصاویر را آپلود کنیم، در نتیجه باید از ترفندهای دیگری برای این منظور استفاده می کردیم. (مانند تغییر عامل کاربری برای اینکه اینستاگرام گمان کند از تلفن همراه و نه از طریق رایانه به آن دسترسی داریم). البته این موضوع، تجربه خوبی نبود و امکان ارسال ویدیو از این طریق به طور کامل وجود نداشت.
اما اکنون می توانید از طریق وب، یک آیکون با علامت + باز کنید که پس از کلیک به شما امکان می دهد هم عکس و فیلم مورد نظر خود را ارسال کنید و هم ویرایش، فیلتر و غیره را اعمال نمایید. در واقع تمام کارهایی که می توانید از طریق گوشی موبایل انجام دهید را می توانید از طریق وب نیز اعمال کنید.
ارسال همزمان یک پست در چند اکانت اینستاگرام برای آژانس های تبلیغاتی، مدیران سوشیال مدیا و به طور کلی بسیاری از کاربران دیگر اینستاگرام بسیار مهم است؛ زیرا محتواهای زیادی وجود دارند که مستقیماً از تلفن همراه ایجاد نمی شوند، بلکه در نرم افزارهای حرفه ای مانند فتوشاپ یا سایر ویرایشگرهای تصویر و همچنین ویدیو ویرایش می شوند. بنابراین، به جای ساختن آنها و سپس انتقال آنها به تلفن همراه برای آپلود، مستقیماً از طریق رایانه در شبکه به اشتراک گذاشته می شوند.

کلام پایانی

هدف اصلی اپلیکیشن اینستاگرام جذب مخاطبان بیشتر است. اینستاگرام به این منظور در تلاش است تا جذابیت های خود را ارتقا دهد. در همین راستا، ابزارهایی مانند کولب برای انتشار محتوا در اینستاگرام به این شبکه اجتماعی افزوده شده است تا کاربران تجربه بهتری از این پلتفرم داشته باشند.

سوالات متداول

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *